Deze week was het feest bij de familie Ramaekers-Tan! 65 jaar geleden gaven zij elkaar het jawoord. Begin jaren 60 kwam het paar vanuit Nieuw-Guinea naar Nederland. Toen zij een keer over de Waalbrug Nijmegen binnenreden wist mevrouw het meteen: "Wat een mooie stad, hier wil ik wel wonen!".
Burgemeester Bruls kwam persoonlijk langs om ze hiermee te feliciteren. Het werd een hartelijk en gezellig bezoek bij deze lieve familie, waarbij ook Indische lekkernijen niet ontbraken.