Horecazaak aan Koningsplein gebruikt dating app Tinder voor extra bezoekers

Van onze redactie
5 december 2016
Horecazaak Freddy's aan het Koningsplein is een nieuwe actie gestart en maakt daarbij gebruik van de populaire dating app Tinder.
De horecazaak is met twee profielen, onder de namen Freddy en Frederique, actief op Tinder. Gebruikers van Tinder die een match hebben met één van deze profielen, krijgen op vertoon van deze match een gratis drankje.
 
Freddy’s is halverwege dit jaar geopend en druk bezig zichzelf op de kaart te zetten in Nijmegen. De nieuwe horecazaak maakt actief gebruik van social media en heeft al diverse acties georganiseerd met verschillende ondernemingen. Met de nieuwe actie via Tinder hoopt de horecazaak op een creatieve manier haar doelgroep te kunnen bereiken.
 
Tinder is een populaire dating app die vier jaar geleden is gelanceerd. Inmiddels zorgt de app al voor meer dan 10 miljard matches per dag. Gebruikers kunnen aan de hand van Facebook een profiel aanmaken. De app zoekt binnen een zelf ingestelde afstand naar profielen die voldoen aan hun voorkeuren. De Tinder app wordt vooral gebruikt onder 25-34 jarigen. Ook in Nijmegen wordt de app veel gebruikt en is deze voornamelijk populair onder studenten en singles die net klaar zijn met studeren.
 
Freddy’s, gelegen op het Koningsplein in Nijmegen, is een nieuw concept waar mensen kunnen genieten van lokale en eigen gebrouwen speciaal bieren en ‘Highball’-drankjes met onder andere gin en rum. Ook serveren ze verschillende soorten urban food zoals ambachtelijke hotdogs, kip op ’t spit en New York cheesecake. Bij al hun gerechten werkt Freddy’s voornamelijk met biologische producten van lokale leveranciers.
 

Dit bericht delen:

Advertenties